Onsdag

Onsdag 04 Maj, 2016 - 03:08
Normalt att blogga 3 på natten haha men kan inte sova. Liaz hostar hela tiden så så fort man somnar till så börjar han. Han som skulle på utflykt idag, får va nog hemma istället. Speciellt nu när förskolan ska va iväg så länge och barnen ska då sova i vagnen om dom somnar. Så då e de nog bättre att ha han hemma eftersom han själv knappt sovit. Min soffa kommer idag oxå, yeeeaay mellan 8-10. Och tydligen hjälper dom inte en att bära in den eftersom jag missade att välja de alternativet så Therese e snäll och ställer upp och hjälper mig. De uppskattas :-D 
Ska bli spännande att se hur den ser ut och hur de kommer bli med den nya :-) får hoppas vår gamla blir såld oxå. La ut den igår och kanske har en som hämtar idag. Hoppas de så jag blir av med den haha.

Nä nu ska jag se om jag får en blund här.

Mitt lilla busefrö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: