Välkommen kräksjukan!

Torsdag 13 Oktober, 2016 - 19:48

Vilken fantastisk dag detta blev..... Liaz somna i vår säng igår. Va lite gnällig och när jag lägger mig märker jag hur varm han e. Tänker att de nog bara e för att han e under täcket. Hinner sova 1 timme sen vakna jag upp av en riktigt varm gosse som sätter sig upp och bara skakar. Då inser man ganska snabbt att de va något annat de rörde sig om. Sen tar de en timme till sen kommer den fantastiska kräksjukan... trodde först de va för febern han kräkte av tills Jag ringer förskolan för att sjuka han och DÄÄÄÄR berättar dom att de går magsjuka. Jaha paff blev jag, fatta direkt att de va de han hade då. Men varför berätta de då och inte tidigare så man vet om att de går magsjuka på förskolan. Irriterande.
Men men därefter insåg jag ganska snabbt att de va magsjuka. Lilla hjärtat har knappt kunnat äta utan att de kommit upp igen.

Nu verkar han lite böttre, fått i sig middag och de verkar han få behålla och han har busat. Dock e febern fortfarande kvar. Men hellre feber än kräk.

Något positivt med detta, jag har fått rensat en massa i lägenheten. Skööönt. Har mer kvar men tar de imorgon.

Äntligen fått tummarna loss och köpt denna mattan. Tummen upp på de


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men nej stackars Liaz :( hoppas ni andra klarar er! Krya på er!

Svar: Tack <3 vi andra klarade oss som tur va :)
Zobeideh Farazdaghi

2016-10-13 @ 20:36:34
Postat av: Anonym

Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one
and i was just wondering if you get a lot of spam feedback?
If so how do you reduce it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me crazy so any support is very
much appreciated.

2021-09-23 @ 16:11:06 ? http://https://bumss.xyz/bitcoin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: