28 september

Onsdag 28 September, 2016 - 05:54

Har inte blivit så mycket bloggande det senaste, dåligt!

I alla fall här vakna vi kvart i 5 detta hemmet. Då sa Liaz godmorgon. Precis blivit klar med allt så nu kan man koppla av lite innan jobb :) hämtade mina glasögon igår oxå, det e inte lätt att vara nybörjare. Hela världen snurrade till när dom åkte på huvudet och att gå till affären med dessa på va väldigt obehagligt. Men men jag kämpar vidare. Vi ser hur denna dagen blir med dom. Men texter är såååå himla mycket tydligare. Att jag själv inte tänkt på detta tidigare!

Helgen som var fick vi först besök av Plume och Andreas :) Carina kom över med Bodil. Vi passar henne nu när dom är i Turkiet. Lördagen blev ett besök i statsparken och därefter bjöd mamma på mat.
Söndagen blev en cykelutflykt. Liaz älskar att sitta där bak på cykeln haha så får bli bättre med att cykla. Jag har ju trots allt börjat mitt hälsosamma liv Hahahahaha ja jag vet, jag skrattar pt mig själv. Dock e jag stolt. Inne på 3 dagen utan godis och massa skit!!

Får hotta en dag att åka ut och köpa oresent oxå, på lördag vankas de kalas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: