Blogg

Söndag 13 November, 2016 - 05:42

Redan vaken... men inatt har jag fått sova. Nu i två dagar har jag vaknat kl 1-2 på natten och varit vaken hela natten och dagen.
Va på kalas igår, fick ta tåget eftersom mina vinterdäck inte kommit än. Sen va de ju tur oxå eftersom motorvägen va avstängd efter olycka. Så vi åkte tåg, Liaz blev ju överlycklig. Han åkte ju tuuut tut tåg haha. Så gjorde han tut täcknet med armarna. (Undra vart han lärt sig de) när vi hoppa av buss och tåg skulle han öven vinka hejdå. Så söt lille bubbi. Tror han åkt tåg kanske 3 gånger i sitt liv som Max. Så när han väl åker e de ju riktigt skoj.
Blev i alla fall ett trevligt kalas hos mamma med både mat och kakor.
Synd där e vissa i släkten som aldrig kommer typ eller aldrig hör av sig. Men men tror vi alla vaknat upp nu så nu får de faktiskt vara nog. Inte lönt att bjuda folk som aldrig ändå tänker komma eller ens höra av sig.

Efter kalaset åkte vi hem snabbt till min pappa där de bjöds på mat igen haha. Blev bara ett kort besök. Skulle pka med pappa till Lunds station och han fråga om vi var hungriga och självklart va Liaz hungrig. Man hör han där bak i bilen. Ja mat, hör man jan säga matvraket haha. Men jag tror inte de handla om maten för han ville nog bara leka med Olivia som han oxå nämnde haha.

På tal om annat tror jag att jag kommer byta bloggsida till nouw. Vi får se. En tanke jag fått. E lite trött på blogg.se och känner att jag vill börja på ny kula och se om mitt bloggande blir lika bra som förr haha.

Nä nog av mig nu ska jag göra annat.

Puss på er

älskar mina nya underlägg i köket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: