1 november

Tisdag 01 November, 2016 - 06:59

Tänk va månaderna bara springer iväg. Redan november? Snart jul! Längtar till julpyntet ska upp. Hade jag fått bestämma hade de åkt upp nu!

Längesen jag blogga och mycket har hänt. Mycket och mycket. Men har haft en del. Jobb kräksjuka del 2 m.m. Nu e vi äntligen friska från kräksjukan. Liaz ska äntligen tillbaka till dagis idag efter långt uppehåll hemma. Hoppas inte de blir en tredje gång. Då isolerar jag oss! Sist jag pratade med förskolan va hela förskolan påverkad av denna sjukdom!

Helgen va lugn pga av skit sjukdomen. Tobbe åkte på de då så jag och Liaz haft helgen tillsammans med både målande i hans rum samt trädgårdsarbete. Bakat en massa även bakat pepparkakor haha!

Nu blir de att göra oss klara, Liaz ska på dagis och jag iväg till jobb.

Och just de, Liaz dagisbilder har förresten blivit färdiga nu oxå så nu e även dom beställa :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: