Helgen

Söndag 23 Oktober, 2016 - 21:17

Helgen har sprungit iväg och de e redan måndag imorgon!
Fullspäckad helg där vi direkt efter jobb i fredags hade Plume och Andreas över för lite middag och annat skoj :) väldigt trevligt som alltid att se dessa två <3 speciellt att se hur glad Liaz är för dom och han har verkligen ögon för Plume.
I lördags kom mamma och familj över på middag. Alltid lika skoj <3
Liaz fick även upp sin cykel som stått i källaren sen han va Pytte liten haha. Vi fick den av pappa och Annika när inte Liaz va så gammal men nu kommer den äntligen till användning. Dock va de svårt i början, han bromsa bara men idag gick de hur bra som helst. Nu cyklar han i full fart så denna mamma får springa eftersom de gr för fort emellanåt haha.

Naglarna blev fixade idag oxå. Väldigt fina som alltid. Lite annorlunda för att va mig men jag e nöjd jag älska dom!
Annars idag har de varit en lugn dag. Jag och Liaz har pysslat och grejat i trädgården och tagit höstbilder. Lägger upp dom lite senare :)

N nu kallar sängen. Jobb imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: