Lördag

Lördag 10 September, 2016 - 09:07

Godmorgon!

Oj de här med uppdateringen har inte varit så bra! Har haft fullt upp denna veckan så dagarna har bara rusat.
Liaz har opererats och allt ser bra ut efter 2 akut besök. Skönt att veta att de äntligen är okej med han. Fullt upp på jobb och hade min första repdag i veckan! Riktigt skoj.

Igår hade vi after work hemma hos en kollega som bjöd på super god mat. Va en riktigt trevlig kväll tillsammans med kollegorna. <3

Nu bär de snart av till stan. Ska göra min första synundersökning som jag inte gjort sen jag tog körkort haha. Sitter väldigt nära datorn plus att jag sitter där 8 timmar om dagen på vardagarna så kan va bra att få de kollat. Sen får de bli lite veckohandling. Denna helgen har vi inget planerat och de e så skönt. Ska nog fixa lite i trädgården idag och så blir de grill ikväll. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: