Söndag

Söndag 11 September, 2016 - 17:22

Idag har det varit en seg söndag! Skönt, precis som jag velat. Igår blev de en fullspäckad lördag trots att vi inte skulle göra något haha. Började förmiddagen med att kolla ögonen, tanken va för jag skulle se om jag behöver när jag sitter vid datorn men tji fick jag... Jag behöver glasögon hela tiden! De va faktiskt lite skrämmande.
Satt och kollade på bokstäverna på ta lan och så fort hon täckte för mitt vänstra öga så blev bokstäverna helt suddiga. Så det e inte konstigt att kag sitter nära när jag läser samt kisar med ögonen och har problem vid mörker körning! Nu ser jag faktiskt fram emot glasögonen, att se va dom kan hjälpa mig med :)

På eftermiddagen kom mamma och Jörgen och barnen på grill besök. Åt och hade de riktigt trevligt :)

Idag har vi gått i pyjamas fram till lunch. Kan inte minnas när vi gjorde de sist! Skönt har de varit. Nu på eftermiddagen tog vi en lång promenad och passade på att mata ankorna. En hit enligt Liaz! Han hade kunnat stå där hela dagen om han fått bestämma haha.

Nu e de dax för middag. Bakad potatis blir de idag med kalkonröra. Yjaaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: