Torsdag

Torsdag 23 Juni, 2016 - 05:36
Godmorgon

Uppe tidigt har fixat till mig och betalat alla räkningar så nu va allt sånt klart ;-)
Liaz vakna precis hinner inte vakna förrän han ska ta fram sitt nya spel. De va verkligen en höjdare haha.
Dagis idag och jobb för mig sen väntas långledigt. Midsommar imorgon, och de ska firas i stuga tillsammans med Therese Micke och barnen. Ska bli kul :-D
Plockade jordgubbar igår och idag ska de plockas mer inför imorgon ska hämta upp resväskan och packa kläder och de som ska med. Kommer va en del att göra odag känner jag :-P
Min jumpsuite jag beställde till midsommar har inte kommit än, bör jag va orolig? Svar ja! Va tusan lixom!!!

Får åka iväg och köpa en sen annars. Liaz ska ha sitt första midsommarfirande idag på dagis. Kommer han säkert att gilla :D

Nä nu får jag se till att slänga denna gosse i badet. 

Fiskespelet, en riktig höjdare 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: