Söndag

Söndag 12 Juni, 2016 - 08:18
Söndag morgon och jag ligger helt slö i soffan. 
Dagen igår va jätte trevlig. Bilade till zoo i Danmark. Liaz va helt exalterad när han såg alla djuren. Han visste inte vart han skulle bli av. Haha.
De negativa va att dom höll på att renovera en del där så vissa djur va inte på plats och de kändes inte lika mycket att se. Men Liaz gilla de och de va de som va de viktigaste. Efter zoo blev de tivoli. Ska man va sån så va de en besvikelse. Inte alls mycket att göra för såna små som Liaz. Men kul hade vi alla fall. 

Bilen funkade super med att köra med och jag e så nöjd med den. Vagnen går precis in om jag plockar av hjulen varje gång. Så ska se om jag kan hitta en sulky istället. 

Idag väntas en till tur väla nu på morgonen sen på eftermiddagen kommer mamma med familj :-) ska bli kul. 

Så himla tråkigt. Tog massa bilder med systemkameran igår på zoo. Och vad händer när jag för över dessa. Allt försvann!!!!!!! Har bara början av zoo på bilder :-( 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: