29 juni

Onsdag 29 Juni, 2016 - 21:22

Goder kväller!
Ligger äntligen i sängen och koppar av efter en lång dag med både jobb och vecko handling städa hemmet och laga middag. Nu kopplar man äntligen av och man känner ögonen.

Idag knappa jag hem en liten överraskning till Liaz. Jag e stenhård med inte köpa massa saker när de inte e födelsedagar eller julklappar men denna grejen vill jag så gärna ge eftersom jag vet han kommer älska den så de får bli en present på måndag för han har varit duktig hos doktorn. Japp de har jag redan planerat att han e Hahaha. Nä men de ska nog gå bra där. Han sitter konstigt nog alltid still när man håller på med öronen.
Kommer bli kul att se hans min. Hoppas den kommer innan måndagen nu bara haha.

Fixat i trädgården har jag även hunnit med. Köpte massa jord och nu har jag lagt de e hörnorna där det sett ut lite som, kom och hjälp mig att dö.

Men men. Nu e de äntligen avkoppling som står på schemat. Ögonen slocknar snart så nu säger jag godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: