1 juni

Onsdag 01 Juni, 2016 - 05:01
Välkommen juni och välkommen arbetslivet. Nu är det slut på ledigheten och jag börjar jobba heltid på helsingborgshem. Ska bli kul då jag trivs riktigt bra där. Ska snart bege mig upp och fixa mig och göra lilleman redo för dagis. Men eftersom kl inte ringt än kan jag lika bra ligga och dra mig lite till. 

Ljuspartyt jag hade i söndags va trevligt. Jag fick handlat mig ett ljus och doftspray. Eller doftsprayen fick jag eftersom jag höll i de. Fick firat Tobbe oxå lite eftersom han fyllde år den helgen. De blev en lyckad helg. Måndag och tisdag har jag och Liaz bara tagit de lugnt hör hemma. Lekt på lekplatsen och han har lekt en massa med sina kusiner.
Vet inte om jag skrivit de innan men vi ska hyra stuga till midsommar. Kommer bli riktigt skoj, de ser vi fram emot.

1 vecka kvar idag tills nya bilen kommer, längtar och hoppas inget går snett. Måste lägga ut annons om min men känner mig inte redo än haha.

Stora gossen <3 tillbaka till förskolan idag efter lite ledighet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: