11 juli

Måndag 11 Juli, 2016 - 20:20

Dagarna springer iväg känner jag. Va ett tag sen man blogga och mitt de aste inlägg handla om Liaz öron. Måste säga sen läkarbesöket har mycket förändras med Liaz. Inte nig med att han hade vätska i öronen han hade ju vaxpropp oxå. Läkaren tog bort detta och sen dess verkar de som han hör bättre trots vätskan. Han pratar väldigt mycket mer och mer tydligare. Han upprepar ord. Som idag tex sa han att han ville ha mök (mjölk) och han försöker sig på låtar och han e mycket gladare. Glad e han men inte lila bråkig och frustrerad som han annars kan va. Så ska bli spännande att se hur de då blir efter operationen.

Vad har mer hänt... Jag fyllde år, gav mig på en avancerad tårta och bjöd på jobb och den gick hem så bakade2 nya till kalaset.
Blev firad hemma hos pappa i lördags där jag fick en Marc jabobs parfym. Luktar riktigt gott.
Sen Kalas igen på söndagen där jag fick symaskin (som e på väg på posten) av mamma. Pengar och fönsterputs kärcher och blommor. Sen idag kom Tobbes present som varit försenad. Ett smyckeskåp med spegel. Massa fina presenter. Kalaset blev lyckad masSa som kom för att fira mig. Tack alla för denna helg

En början till pyntningen av smyckena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: