Vilken dag!

Lördag 23 Januari, 2016 - 20:38
Ok vilken dag! Fullt upp precis hela dagen så nu e man trött. Vaknade klockan 5, hör Liaz säga wroom wroom och ska ha sin rorri bil samtidigt som han ser rorri filmen. Jag börjar stor städa medan han ser filmen. Ja jag börja städa klockan 6 på morgonen haha. Hann precis bli färdig innan jag stack iväg och gjorde ett ärende sen vidare till Willys och handla och sen hem igen. Fått upp andra gardiner och strykit rentvätt. Bakat och gjort middag. Fick ju trevligt besök av Plume :) nu ligger man här i soffan, middagen e nere, japp middag klockan 20:00 idag för mig. Inte ofta de händer haha men nu ska jag fan inte göra ett skit. Snart kallar sängen ;-) 

Här e den nya dressen. Så himla söt!! 

Mysigt i köket denna kväll :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: