Nyttig?

Fredag 15 Januari, 2016 - 06:59
Okej nu får de va dax igen att ta tag i den hälsosamma biten! Det har blivit för mycket skit sen julen och de tar aldrig stopp! Så igår kände jag att nu får de va nog! Nu ska jag börja ett hälsosammare liv! Träna? Nja inte än haha men i alla fall röra mig mer och kanske lite zumba pass? Träning ska jag komma igång med jag ska bara få tummarna loss till de. Måste känna mig helt redo annars köper jag träningskort som bara kommer ligga! 

Jag börja i alla fall denna morgon med lite äggrör avokado gurka tomat. De fick bli något lätt. Måste läsa mig på nu om massa godheter.. 

Man kanske ska börja blogga om de så man blir mer motiverad till att fortsätta? Vi får se! ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: