20 januari

Onsdag 20 Januari, 2016 - 06:24
Godmorgon :)

Gud va trött jag e idag, fattar inte varför när jag gick och la mig tidigare igår än va jag gjort dom andra dagarna. Jag har väl sovit för länge? Haha 
Blrjat praktiken igen, super kul! Trivs fortfarande riktigt bra :)

Ska gå ifrån idag vid tio för de e dax för mitt läkarbesök, lite nervös men de kommer gå bra. Hittat en knöl/bula på axeln som suttit där nån vecka som inte försvinner så måste kolla upp va de e. Förhoppningsvis e de inget och jag tror inte de men när de kommer till såna saker e de bättre att kolla upp de. Så vi får se va läkaren säger :) 

Nä nu ska jag fixa mig innan de e dax för att dra till praktiken :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: