17 Januari

Söndag 17 Januari, 2016 - 08:46
Godmorgon denna morgon!

Söndag idag, sista lediga dagen sen e de tillbaka till helsingborgshem imorgon :)

Haft än så länge en riktigt härlig helg. Inget inplanerat vilket e så otroligt skönt.
Fredagen slutade jag redan kl 11:30 så när man kom hem sprang vi ut och lekte. Va nog ute i 2 timmar nästan. Åkte pulka, lekte på lekplatsen. Ja full rulle haha. Lördagen sen, jag och Liaz körde lite kvalitetstid mor och son, vilket spenderades på Ica maxi haha. Han e helt tosig i bilarna som sitter på kundvagnen. Och de e ju smidigt för mig för då kan jag handla i lugn och ro när han sitter i den haha. Efter frukosten och han sovit lite så begav vi oss ut och lekte och åkte pulka. Han älskar åka pulka den a gosse haha inte rädd för något. Där va en vända där han trilla lite nätt i backen. Trodde han skulle bli rädd men han reser sig upp och bara skrattar haha.
Efter turen där ute besökte vi Liaz kusiner, blev en kaffe innan vi begav oss hem för att laga middag och jag baka kanelbullar :-P

Idag händer de inte heller så mycket. -14 grader ute helt sjukt. Ska fixa här hemma lite sen drar vi ut och leker lite som vanligt. :) tur man har en gosse som älskar va ute :-P 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: