Fredag och en vecka kvar!

Fredag 19 Februari, 2016 - 06:38
Fredag idag, sen äntligen helg. Sen har jag bara en vecka kvar på Hbghem vilket e väldigt tråkigt då jag trivs riktigt bra. 

Jaha fredag som sagt, snart köra till praktiken. Senare idag blir de veckohandling och mys med familjen. Denna helgen har vi inte bokat in något och de ska bli så skönt med en helg med bara avkoppling. De behövs ibland :) vi ska försöka vänja av Liaz nappen oxå! Nu tänker vissa. E ni dumma, de e hans trygghet. Jaja de vet vi och jag skulle inte vilja ta ifrån hans trygghet. MEN Liaz har börjat tugga sönder napparn. En ny napp håller 1-2 dagar sen upptäcker man hål i dom. En dag kan de sluta riktigt illa och de vill vi inte ha i detta hemmet. Då e de bättre att försöka vänja han av med de. Dessutom börjar han bli stor så det börjar väl bli dax ändå, de blir ju inte lättare i framtiden precis ;-) 

Nä nu ska jag göra klart här innan de e dax att sticka 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: