Söndag

Söndag 14 Augusti, 2016 - 20:53

Goder kväller!

Hemkommen från en väldigt trevlig dag med massa trevligt sällskap. Känner mig duktigt trött efter helgen, varför? De vet jag inte haha.
Igår hade vi en relativ lugn dag hemma. Fika hos Liaz farmor och farfar och köpte en trehjuling aom han rent ut sagt ÄLSKAR han släpper inte den a cykel.

Idag vakna man lika trött som när man gick och la sig... Jätte konstigt ... Dock piggnade jag till lite hemma hos mormor. Åkte dit och hälsa på lite snabbt idag. Tomas Kevin och Emma va oxå där. Riktigt trevligt och Liaz och Emma härjade en massa.

Efter mormor åkte vi hem till Plume. Plume och Andreas bjöd på middag. Första gången vi fick se lägenheten! Riktigt fin va den så de har ni gjort bra med renoveringen ;-)

Åt massa gott och hade de trevligt. Liaz käkade upp vindruvorna dom fick av oss haha. Gjort en korg som inflyttningspresent samt födelsedagspresent. Blev faktiskt väldigt nöjd med den. Första gången jag gör en sån.
Innehöll:
Kex
Ostar
Vindruvor
Vin
Choklad
Godis
Mössa som Plume hade önskat. Hon ville ha samma som sin gudson <3
En tavla som Liaz gjort till henne.
Sen fick hon ett halsband oxå.
Får lägga upp en bild på den oxå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: