Uppe väldigt tidigt

Torsdag 07 April, 2016 - 04:59
Jaha här ligger man kl 5 på morgonen. Pigg och glad hehe. Vaknade redan kl 03. VARFÖR tänker man då. Jo jag råkade somna med Liaz redan kl 8 igår haha. Farligt sånt. Jag skulle vara låtsas blunda så han somna. Men jag somna ju själv :-P
Torsdag idag, veckan springer iväg känner jag. Denna helgen har vi inget planerat vilket e otroligt skönt efter 2 fullspäckade helger. Så denna blir bara avkoppling. 

Nu förra helgen hade vi Plume på besök fredag lördag söndag. Alltid skoj när hon kommer hit och de blir tomt när hon lämnar. Vi firade lite i fredags och på lördagen hmm va gjorde vi då haha Tobbe hjälpte sin farbror att flytta och vi promenerade till stan för jag skulle handla ris sen blev de hemåt igen. Och vi båda va helt slut när vi kom hem haha. Blev fint väder på eftermiddagen så då va vi på lekplatsen. Söndagen lämnade Plume tidigt sen kom pappa med familj på eftermiddagen. Hade ett litet mini kalas för Liaz eftersom pappa va i Iran när Liaz fyllde år. Så käka middag och fika :-) vi stod för maten men pappa skötte grillningen, blev hans goda köttfärskebab. Mmmmm älskar de haha. Nu har han visat hur man gör så hoppas jag lyckas haha

Igår medan vi invänta att pappa skulle sluta tog vi oss en tur på lekplatsen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: