Pottan

Onsdag 13 April, 2016 - 18:06
Fy tusan va jag e trött idag, dagen på jobb har varit såååå seg.. Tiden har gått sååå långsamt. Så nu e man hemma käkat middag och man somnar nästan i soffan. 

Varit vaken sen kl 4 oxå så de kanske inte e så konstigt haha. Men nu e jag ledig några dagar :) och Liaz blev ledig nu med från dagis ;-D så har vi en hemma dag imorgon :-D Liaz gick runt här utan blöja nu innan mat, och jag kan inte vara mer stoltare. Han satte sig och kissa i pottan 3 GÅNGER!!! Han har haft en period där han vägrat pottan så nu blev jag paff när hN gjorde detta. Både han och jag klappa och log och gjorde give me five haha. Så duktig min pojke. 

Och på tal om annat roligt, idag skrev jag på kontraktet till helsingborgshem. Från och med 1 juni nu kommer jag vara heltid där med min vikarierande tjänst. Kan inte bli lyckligare :-D

Nä nu ska jag va social här hemma.

Trevlig kväll alla <3

Igår när man sluta tidigt passa vi på att leka och fika i de fina vädret <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: