20 april

Onsdag 20 April, 2016 - 20:33
Äntligen hemma och man kan slappna av. Jag och Liaz började dagen med att åka och veckohandla redan kl 8. Han ville åka bil så de va väl lika bra att ta de i samma veva. Sen hann vi komma hem och fika För att sedan lämna gossen på förskolan. Började sent idag, kl 11! Kom lagom till lunchen. 
Sen blev de snabbt hem och lämna vagnen innan jag begav mig till jobb. Slutade 16 så blev en kort dag körde och hämta lilleman, lycklig blev han när jag kom men ändå skulle han inte lämna  Dom va ute och lekte och han ville va kvar i sandlådan . Blev en promenad hem sen laga middag sen kom pappa hem. Sen skulle jag iväg igen, blev en tur till Ikea idag igen haha. Nu idag har jag fått ihop lite steg på stegräknaren vilket e skönt. Skulle köra lite just dance så jag fick ihop lite steg men orkar inte resa mig nu haha. 

Måste berömma min lille kille. Han har ju börjat med pottan nu av eget intresse efter att vägrat den. Igår när vi skulle byta blöja så lät jag han gå lite naken. Ser att han böjer sig precis som han e kissig. Säg Liaz e du kissig ska vi ta pottan. Han rusar till toan och tar pottan, sätter sig och kissar direkt. Hur stolt kan man bli. Vi båda skattat och jag berömde så han tyckte de va kul att sitta där helt plötsligt så vägra han lämna den och tvinga sig själv att kissa haha. 
Han e så duktig så snart får vi nog börja köra lite mer :)

Idag när vi gick hem från förskolan. <3

När vi väl kom hem va han riktigt trött efter en lång dag på förskolan. Somnade som en stock efter middagen haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: