12 april

Tisdag 12 April, 2016 - 05:02
Ligger här och kan inte sova.. Vakna till när sambon skulle iväg.. Har så mycket tankar som snurrar. Igår när sambon hämtade Liaz på dagis så fick han reda på att han bitits!! PANIK! Känner jag direkt. Och vill knappt lämna idag men jag måste eftersom jag ska till jobb. Ska prata med hans personal om de idag, och se va jag som förälder kan göra och va som hände eftersom han bets. Många föräldrar hade låtit detta vara men jag kan inte släppa de. Vill inte de ska hända igen. Vart bitandes kommer ifrån vet jag inte. Jag vet att han gjort de hör hemma när han blir exalterad och kan tänka mig att de va samma sak på dagis? Han e inne i någon form av trots där han slåss väldigt mycket när han blir förbannad. Pratade med Bvc förra veckan och hon tror de kan ha med talet att göra. Han e ju ganska sen med talet så att det e någon sorts frustration? Vi har regler i detta hem så de e inte de att vi bara sitter och låter han göra va som helst. Han umgås mycket med äldre barn som då slåss jag tror han har fått mycket av de därifrån. Klart om dom slåss ska han oxå göra de, de säger sig själv. Dom apar efter. 

Det e svårt sånt här och jag hoppas de inte händer igen, skäms faktiskt men va ska man göra som förälder. :-( 

Va tvungen att ventilera mig, man kan inte alltid skriva om hur perfekt allt e haha. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: