Plugg

Torsdag 15 Oktober, 2015 - 14:06
Ska snart hämta hem min gosse till denna kaosen. Saknar honom så ska bli skönt att hämta hem han snart. Har haft en hemma dag för studier. Stort arbete som ska redovisas imorgon. Och så har man renoveringsnissarna här oxå. Möglet e borta. Äntligen.... Dock kommer vi leva i kaoset hela helgen så nu har vi gjort spärr i köket så Liaz inte kan gå in. 

Tog en liten paus innan i pluggandet och fixa i Liaz rum. Gjorde "bubblor" på hans vägg eller runda ringar kanske man ska skriva haha. 
Sen möblerade jag om. Duktigt trött efter eftersom jag varit uppe inatt men de stoppar inte mig från att plugga. Måste plugga plugga plugga. Ska snart klä mig och hämta hem min lille prins som e saknad en massa. 

Liaz rum nu




Renoveringskoset i köket..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: