Tisdag. 15 dec

Tisdag 15 December, 2015 - 21:24
9 dagar kvar till jul...

Hur sjukt är inte de?!

Och vad har hänt, mycket har hänt.. Jag förlorade en väldigt fin vän till mig tyvärr. Tog hårdare på mig ön va jag trodde. Hela helgen gick mina tankar till henne och hennes familj och tårarna kunde knappt hålla sig borta. På lördagen dock så kom Diana Fia och Plume eller Plume sov här hela helgen. Men i alla fall jag blev gladare och kunde släppa tankarna. Hade julbak och drack gott. Söndagen sen åkte jag och Plume och kolla bil till mig. Hitta några men vill avvakta lite och inte bara impulsköpa, efter Plume åkt hem bjöd pappa dit oss på middag. Så vi körde ner till Lund där vi åt god mat och Liaz fick busa av sig. 

Måndag sen dax för praktik, och idag praktik igen sen hem snabbt innan man skulle ner till stan igen för att ut och äta med dom från praktiken. Jätte mysigt :)

Något jag lärt mig efter de som hänt. Ta vara på livet och njut.. Du vet aldrig när de e den sista dagen. 
Och håll hårt i dom du älskar.. 

Mitt lilla hjärta hemma hos morfar, kul att måla på väggen haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: