Mitt hjärta värker

Fredag 11 December, 2015 - 11:47
Mitt hjärta värker och jag kan inte sluta tänka på min fina vän som tyvärr lämna oss för 3 dagar sen. Fick ett hemskt samtal igår, ett samtal jag aldrig trodde jag skulle få om dig. Bröt ihop när jag hörde din bror säga att du inte fanns bland oss längre. Sen hans samtal har jag inte kunnat släppa tankarna om dig. Jag önska jag kunde finnas mer för dig, varför sa du aldrig något varför?!?
Du skulle visa mig Stockholm Märsta gång vi kom upp nu blir de att man åker dit för att ta farväl. Jag vill inte säga adjö än. Men jag måste. 
Min älskade vän varför?
Jag önska jag visste... <3

Jag saknar dig och älskar dig min fina vän jag hoppas du vet de <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: