20 Oktober

Måndag 20 Oktober, 2014 - 21:56
Helt sjukt va trött jag är redan kl 21. Jag känner ögonen redan då och sitter och kämpar haha. 
Igår hade vi en tur på Ullared, vilket var kaos! Kö redan kl 8 på morgonen men den kön gick rätt snabbt. Inne i varuhuset va de fullt. Men jag fick handlat i alla fall alla julklappar. Saknar bara en julklapp sen e alla klara. Skönt ;-)
Riktigt kasst väder va de, men skoj hade vi. Så där blev några tusenlappar spenderade!

Idag blev de en tur på väla och fixa en ny lur till sambon. Fick bli en iPhone 6. Så nu e han glad här hemma haha. Sen fick de bli att handla hem lite käk och sen kom svärmor och svärfar och hälsa på. 

Nu kallar snart sängen! Se bb färdigt kanske lite av paradise Hotel oxå om jag orkar haha.

Godnatt på er :-)

Denna ställningen ligger Liaz inne med varje dag. Han försöker resa sig upp mitt lille hjärtegryn <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: