5 Mars

Onsdag 05 Mars, 2014 - 04:47
Då e vi nere på en siffrigt idag ;-) 9 dagar kvar och de firar vi genom att vakna kl 3 på natten!
Har bäddat ner mig i soffan med prison break. Käka lite för jag trodde jag skulle somna om här framför tvn men de verkar vara ett hopplöst fall! 

Förhoppningsvis somnar man snart annars blir detta en rolig dag känner jag. Tur man inte har något inplanerat kan jag ju lugnt säga. 
Hade hoppet igår om att där kanske skulle hända något. Fick ont på morgonen med typ kramp i livmodern. Höll i sig till eftermiddagen och sen självklart försvann de. 
Fick sen tillbaka smärtan mot kvällen sen nu när jag vakna avtog de. Självklart. Ger upp snart haha. 

Han kommer i alla fall när han e redo. Tänkte först göra en hinnsvepning på måndag men efter lite tänkande så ska jag nog hoppa de. Finns ingen mening med hokus pokus bara för att. Jag mår ju toppen och lillen mår ju bra så trivs han där så ska han stanna där tills han själv e redo :-) bara väntan som e dryg och sen att man har ont vissa dagar

Men de e snart över. :) 







Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Wow, du verkar känna mer än mig i alla fall, så får väl lite bittert säga att hoppas er bebis kommer snart :). Jag har BF idag och känner ingenting mer än vad jag gjort i evigheter :(

Svar: Man vill bara att de ska starta. Ger snart upp. Ena stunden mår man toppen sen andra stunden ligger man i förvärkar och tror de e dax. Irriterande haha. Du kanske har den turen att din förlossning startar med en gång :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-05 @ 11:40:16 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: