21 Februari

Fredag 21 Mars, 2014 - 10:43
Godmorgon vänner!
 
Idag är jag på strålande hurmör. Fick sova i SÄNGEN till kl 07:00. När hände de sist lixom. Så kroppen har antagligen behövt denna sömn. 
Smärtan idag är fortfarande kvar dock inte lika illa som igår. Idag har jag ändå kunnat stå på benen. Så har passat på att stor städa. Ska byta sängkläder nu oxå. Så man somnar i en renbäddad säng inatt =).
Tvätten är igång för fulla muggar oxå. 
 
Lika bra att ordna med hela lägenheten ifall lillen tänker dyka upp ;). Oavsett vad är detta sista fredagen som det bara är jag och tobbe. Nästa helg i vi garanterat föräldrar. Helt fantastiskt. Men som sagt nu ska jag inte ropa hej än. Allt handlar ju om hur undersökningen går på lördag nästa helg. Men jag ska nog se till så dem startar mig oavsett vad. Kan inte gå så här längre.
 
Men som sagt jag hoppas han kommer innan lördagen den 29 Mars. Det enda possitiva är att jag kan själv köra till sjukhuset och ha bilen parkerad där. Sen får man med sig alla saker i lugn och ro. Så något positivt finns där med igångsättning ;).
 
Nä nu ska jag renbädda sängen. Önskar er alla en trevlig helg =)
 
Hur söt e inte lazze denna morgon :p. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: