24 Juli

Torsdag 24 Juli, 2014 - 11:41
Fy tusan va de e varmt och lägenheten e ju extrem.
Fläktarna går på Max dygnet runt.
Nu börjar jag längta lite efter kyla. Fy skäms på mig men de e lite för varmt speciellt när man har sån liten. Han ligger bara i blöja nästan dygnet runt, min lille plutt <3

Igår blev vår lille räka hela 4 månader. Tänk va tiden går. Va på Bvc på förmiddagen. Vår lille prins har för en gång skull börjat stanna upp lite i vikten haha. Varje gång jag varit där har han ökat 1 kg denna gången va de ca 700 gram haha. 8330 gram och 65 lång. 4 cm längre ;-) så han växer så de knakar. Efter Bvc så gick jag och Plume och lillen till en Skugge plats ute på gården där vi satt och fika. Liaz fick testa vattenmelon och de va något han verkligen gilla. Han ville inte släppa taget om den haha. Så de va kul att se att han gilla de så mycket.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: