23 Januari

Torsdag 23 Januari, 2014 - 12:43
Ush sån smärta jag haft i ryggen sen vi va iväg på ikea och handla till lillens rum. De tog veklingen på ryggen hehe. Men ändå så skulle jag bygga upp möblerna idag haha. Inget stoppar mig :-P så länge man tar de lugnt sen har jag en fantastisk pojkvän som alltid hjälper mig :-) så jag gör ju inte sakerna själv ;-)
Som tur e.

Bilen e ombesiktad nu, blev de igår efter Tobbe och tapper hade fixat sakerna som va fel. Och den gick igenom så nu behöver vi inte tänka på den förrän nästa år. Skönt. Tapper e fantastisk snäll som ställer upp och hjälper oss. Utan hans hjälp hade dessa sakerna kostat flera tusen lappar att bli fixade på en verkstad. 
Så nu är jag glad ;)

Nä nu ska jag slappa lite efter vårt byggande ;-)

Dessa newbie byxorna passade jag på att köpa när vi va på kappahl sist :) älskar newbie kläderna :-D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: