11 Januari

Lördag 11 Januari, 2014 - 07:47
Inatt har jag sovit gott! Det va ett bra tag sen jag vakna och kände mig någorlunda pigg. Så de e rätt skönt!
Går även in i vecka 32 idag vilket betyder 9 veckor kvar! Nu går tiden undan känner jag hihi.
Vill ha vår prins nuuu! 
Men snart så är han här :)

Hade en rätt lugn dag igår efter stor städningen. Skönt att man orkade med den för på morgonen va man ju helt död och villa skjuta upp på de men nu är det gjort så nu kan man koppla av en vecka till haha. Stack iväg på kvällen till bogarts och handla lite gotte. Hatar deras godis och service men ja Tobbe älskar godiset så han blev ju nöjd haha. Därefter kom tapper och Diana och theo på kaffe och kaka. Alltid lika trevligt. :-) 
Sen efter dem gick hände de inte mycket med än att jag slockna i soffan och vakna upp 3 på natten haha. Somna om lika fort igen i sängen som tur va :)
Nä nu ska jag orka resa mig upp från sängen så man får lite frukost i sig :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: