16 Februari

Söndag 16 Februari, 2014 - 05:32
Va fan kan jag inte sova för?!? Har varit vaken sen halv 4 och känt mig pigg?! Normalt lixom. Ligger fortfarande i sängen. Tänkte slänga upp ett snabbt inlägg och sen försöka blunda. Inte för jag tror att jag kommer somna. Men mest bara för att jag inte ska gå och va trött under dagen. Jag kan ju inte bara lägga mig och vila under dagarna. Har väldigt svårt för de. Ett mirakel om jag lyckas få en liten blund faktiskt haha. Blir nog annorlunda sen när Liaz kommer :-P

Hade i alla fall trevligt igår hos min mormor. Va kul att träffa alla. Va ett tag sen och nu ses vi nog inte förrän lillen har kommit. Helt sjukt! Nä så de va kul. Orkade bara inte stanna så länge så de blev middag och kaka sen åkte vi. Inte alls roligt att köra bil och vara höggravid. I alla fall inte sån lång bit. 

Nä jag kanske ska försöka somna om, blir en lugn dag idag med ett ikea besök bara :) 

Kram på er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: