Julen över

Lördag 27 December, 2014 - 05:09
Nu va julen äntligen över och liaz har firat sin första jul. (3 st julafton) vissa har lyx haha, och herregud va med fina saker han fick. Vi åkte hem dagen efter julafton till min mamma där vi käka lite julfrukost Och sen fick han massa paket. En massa fina kläder och leksaker. Han va helt uppe i varv och visste inte riktigt vart han skulle ta vägen haha. Efter min mamma så åkte vi vidare hem till min pappa där de blev ännu mer paket. Där fick han jätte fina brio bilar och ett tåg. Min bror har såna bilar och liaz har varit väldigt glad för dom så nu fick han egna :-). Tåget e ju roligast eftersom de har ett snöre så man drar tåget efter sig. Haha han e så himla go lilla hjärtat.
Men nu e julen över. Nu e de snart hans första nyår och sen e de inte lång tid kvar tills hans 1 års dag. Hur sjukt e inte det? Vår lilla gosse fyller snart 1 år. Vart tar tiden vägen. Måste snart börja planera haha

Här e hans saker från firandet först hos mamma pch sen pappa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: