1 oktober

Tisdag 01 Oktober, 2013 - 06:30
God morgon vänner!

Redan 1 oktober. Tiden bara springer iväg! Och nu är det inte många dagar kvar till RUL.
Igår hade vi en skön dag i poolen. Över 30 grader värme och massa badande! Skööönt!
Efter poolhänget gick vi och käka glass. Därefter blev de en shoppingrunda haha. 
Skulle få en ring av älsklingen med men jag hitta ingen jag ville ha så istället sa vi de att vi ska byta förlovningsringarna där hemma till lite finare. Har bara vanliga guldringar. Inget avancerat. 
Sen därefter blev de till vår kompis här och shoppa kläder. Hittade en riktigt mysig tröja med ludd inne i sig perfekt till vintern ;-) och ett gult linne hitta jag. Hjärtat köpte shorts och tröjor. 
Sen blev de sen middag på restaurangen, osmanish gryta (tror de stavas så) goooottt!!

Nä nu ska jag göra mig klar snart kommer Therese och sunding och barnen då blir de frulle ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: