28 December

Lördag 28 December, 2013 - 08:07
Ush fy så trött jag är. Ligger här i soffan ser dumma mig, lär säkert somna till snart så bäst att sätta klockan på alarm. Ska iväg och handla till nyår så ska va hos Therese runt 9-10 tiden så vi hinner ta kaffe innan. 

Igår va inte min dag i alla fall. Höll på med stor städning och strök alla gardiner och de va inte så bra. Slutade med soffläge sen. Foglossning till Max och sammandragningar. Så får ta de lite lugnare. Idag mår man lite bättre förutom tröttheten. Efter handlingen ska jag bara sova sova sova känns de som hehe. Sån rolig lördag ska jag ha. ;-)

Just de idag går vi in i vecka 30!!! Kan ni fatta!? Helt sjukt. 11 veckor kvar. Förhoppningsvis mindre ;-) kan gärna få runt början av mars :) vill hellre föda förtidigt än gå över tiden :-P 

Hoppas man blir kallad snart till ultraljudet med. Skulle ju göra ultraljud i vecka 32 så kallelsen borde ju komma snart ;-) längtar att få se lillen igen <3

Nä nu får jag sluta blogga om jag ska hinna få en liten blund. 

Önskar er alla en trevlig helg! Här ligger jag och myser vid tvn :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: