27 juli!

Onsdag 27 Juli, 2016 - 19:59

Godkväll! :)

Någon dag sen uppdatering och där har hänt lite saker som gjort att man inte haft tiden till att blogga.
I söndags va de en riktigt varm och solig dag. Vi spenderade faktiskt dagen i trädgården med massa badande och städande i trädgården. Kvällen sen när vi skulle in så rätt som de e gallskriker Liaz och de visar sig att han har ont. Gasen i botten till barnakuten där de visar sig att han fått en infektion. Vad mer tänker jag inte gå in på. Men nu efter 3 dagar så börjar de äntligen bli bra igen. Känns underbart skönt för både han och oss och slippa se han lida.
I måndags gjorde hela familjen pass. Liaz blev riktigt bra på sitt kort. Mitt pass ska vi inte ens snacka om haha va hände där lixom?

Idag slutade jag redan halv 2 så jag och Liaz passade på att ha lite tid ihop. Massa bur på lekplatsen, rita när vi kom hem och sen gjorde vi middag som blev lagom klar till Tobbe kom hem.
När Tobbe kom hem blev man överraskad med blommor och ben and jerrys!! Mmmmm så gott! Och ja blommorna va jätte fina. Tack hjärtat.

Precis lagt Liaz och nu blir de glass och soffhäng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: