22 Augusti

Måndag 22 Augusti, 2016 - 03:43

Va tusan gör jag uppe redan. Känner att jag inte kommit in i djupsömnen och sovit dåligt hela natten. Och så vaknar man nu... Ligger här och försöker somna om men ja de går så där så kan lika bra blogga. De va ett tag sen. Helgen har flugit iväg. Fullspäckad och härlig. Fått väldigt mycket gjort.
Fredagen efter jobb åkte jag iväg och köpte färg sen målade jag om Liaz rum helt vitt sen vårt med en blå fond vägg. Morgonen sen bytade jag rum. Liaz fick vårt och vi hans. Dock e jag inte nöjd med hans... Antagligen för de e mindre och han har så mycket saker... Vårt blev bra men de e inge konstigt haha kvällen sen kom Kevin och Emma på middag. Riktigt kul.. Åt gott och hade de riktigt trevligt. :-D
Söndagen kom familjen Farazdaghi på besök, öven där pt vi gott och hade de riktigt roligt. Pappa grilla köttfärskebab... Såååå gott!

Väldigt trevlig helg måste jah säga.
Idag e de tillbaka till jobb. Kommer bli mycket kaffe denna dagen om inte jag lyckas somna om snart hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: