23 juli!

Lördag 23 Juli, 2016 - 21:26

Sommaren e här igen. Nästan 30 grader idag. Helt otroligt som vädret vänder. Underbart har de varit idag
Skulle egentligen till fågelparken men vi hoppade de tog oss en tur till stan och sen vidare till väla. Hem så gossen fick nannat. Sen drog jag och svärmor och köpte en bäckfisk? Med armar som man då kopplar vattenslangen med. Liaz tyckte den va skit rolig här hemma haha men den sprutar in till grannarna så vi får ta de lugnt med den. Köpte en pool oxå så både han och jag har badat och så passa jag på att sola lite. Hemma mys idag och bara avkoppling. Skööööönt!
Sen nu vid 17 tiden kom Jörgen Lucas och Emil hit och grilla. Väldigt trevligt vilket de alltid e. Avslutade med kaffe och massa prat. Jätte trevlig kväll. Tack <3
Dom hade varit i Helsingör idag. Mysigt. Vi får följa med nästa gång. Så mysigt att gå där.vi har så nära dit ändå så åker vi aldrig över...

Men men nu har dom kört och vi kopplar av i soffan. Snart sängen. Så får vi se va dagen bjuder på imorgon :)

Bus i de varma vädret i trädgården <3
Han e så glad för sina morbror. Målar i hans målarbok. På kvällen gjorde dom koja och kolla youtube. Världens sötaste när man hitta dom.
Asså denna gosse, mitt allt min värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: