18 juli

Måndag 18 Juli, 2016 - 19:56

Måndag igen och tiden har bars rusat iväg idag, och tur e väl de när man varit så trött som jag e idag. Humöret vänder. Ena stunden glad andra stunden arg haha. Så e de när man sovit 3-4 timmar.

Helgen i sig hat varit lugn och de va precis de jag ville. Skönt. Dock avslutades kvällen med ett besök på akuten.
Jag världens klantigaste släppte blicken 1 sekund och tjofs trillade Liaz med ansiktet rakt ner i marken. Ansiktet först. Tacka gudarna för mina reflexer va me. Hade dom inte varit de hade detta slutat mycket värre. Nu landade ansiktet först men i mindre smäll. Fy fan asså hemskt. Blev ett jack i pannan. Väldigt litet. Dock sluta de aldrig blöda så efter 4 timmar åkte vi in på akuten. Så dom plåstrade om jacket ordentligt.

Ush snart kallar sängen och imorgon slutar man tidigt, redan klockan 14, riktig lyx. och så får jag och Liaz fin besök <3

Fotbolls killen som älskat bollen sen den dagen han börja krypa. Han kommer bli en fotbollsspelare, de syns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: