16 juli

Lördag 16 Juli, 2016 - 09:46

Lördag, underbart.
Dock vakna både jag och Liaz när Tobbes klocka ringde, alltså vid 5. Tack hehe. Så vi har varit uppe sen dess. Lekt med tågen och Liaz har bjudit på mat i hans kök.
Jag har även precis blivit klar med stor städningen och badat Liaz. Plus poäng till mig. Krut i mig men så har man hela lördagen sen. Ska på kalas eftersom thindra fyllde år igår. Sen ikväll blir de taco taco. Denna helgen har jag sett fram emot. Bara en lugn helg och inga måsten! De gillas. Funderar på fågelparken imorgon så vi utnyttjar våra kort vi har där haha. Men vi får se hur dagen visar sig imorgon.
Precis lagt Liaz så nu blir de avkoppling ska sätta på lite kaffe och bara ta de luuuuungt ....

På tal om annat... Var tusan e denna värld på väg. I torsdags Frankrike igen, och nu e de katastrof i Turkiet..... Så många oskyldiga människor som dör... Man blir rädd och ledsen! Får en klump varje morgon man vaknar och ser att Aftonbladet på telefonen lagt upp flera nyheter då vet man att de varit dax igen... Skrämmande... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: