Fredag

Fredag 08 April, 2016 - 11:36
Fredag idag och äntligen e helgen kommen. Ja va gör de när man varit hemma hela denna veckan haha. Ska bli skönt att jobba på måndag igen. Än en gång somnade jag med Liaz igår. Sov från 20-06 de e inte dåligt speciellt inte när jag haft sömnproblem dom senaste veckorna så de e riktigt skönt att jag sover igen. Märker att min kropp behöver de. Morgonen idag har jag stor städat, blev precis klar. Sen gjorde jag och Liaz lite lunch och nu sover gossen. Nu när allt e gjort får vi ta en tur på lekplatsen sen :)

Skönt att inte ha något planerat denna helg, wihoo :-D

Förra helgen fick jag äntligen köpt en spegel som sitter ovanför soffan! Sjukt nöjd




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt 👍🏻💞

2016-04-08 @ 12:30:00
Postat av: Anonym

Snyggt 👍🏻💞

2016-04-08 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: