Äntligen!

Onsdag 11 Mars, 2015 - 08:23
Nu e äntligen allt löst med bilen efter krocken som va för någon vecka sen!
Fick hämtat en sprillans ny bilbarnstol på babyproffsen. Blev en svart denna gången, mycket snyggare :-P så nu kan jag och liaz äntligen åka ut på äventyr igen :-)
Sen nu ska jag bara ivänta att Ford ska ringa och boka in en dag för att laga min bil :-) sen e allt klart. Egentligen fick vagnen oxå stryk men vet inte ens om jag orkar dra upp de. Så trött på att strula med allt sånt trams.

Så fort allt e löst så ska bilen tvättas och ut på försäljning tänkte jag. Dax för en ny bil känner jag. Lite smidigare. Har en rätt stor bil nu och känns kanske onödigt att ha så stor sen nu har alla opponerat sig på hur mkt jag betalar i försäkring, vilket va tydligen alldeles för mycket för den bilen så känner kanske att jag ska ha lite billigare. Så vi får se va de blir för någon :-)

liaz nya fina stol :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: