1 Mars

Söndag 01 Mars, 2015 - 10:18
Oj, redan mars månad och inte vilken månad som helst! Månaden som liaz fyller hela 1 år. Min lilla gosse <3 
Så måste snart börja planera. Dagen vi ska ha kalas e redan bestämd men nu ska jag bara bestämma tårta och kakor jag ska bjuda på :-) alla paket e fixade :)

Sen knte nog med de så slutet på nästa månad så får vi nycklarna till vår nya lägenhet.!! Japp vi ska flytta :-D ÄNTLIGEN!!! Och de bästa av allt e att de e bottenplan med en liten trädgård. Så nu blr de att leta trädgårdsmöbler och självklart en grill. Kommer bli många grillkvällar haha. Flyttar lagom till sommaren. Åhh va jag längtar. 


Igår hade vi en dag i Staffanstorp, träffade Sara och Sebbe som bjöd på middag. Massa bus blev de oxå. Va ett tag sen vi sågs nu. Liaz fick en jätte fin tröja oxå <3  så de tackar han så mycket för. :-D 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: