5 September

Fredag 05 September, 2014 - 10:02
Nu va de ett tag sen man skrev i bloggen. Har legat dålig nästan hela veckan. Blev bra under tisdagen så på onsdagen kunde jag och Liaz träffa mammagruppen och gå på vår första babymassage! Och ja hur gick de? Inte bra haha. Alla barn låg stilla och njöt men inte Liaz. Han skulle vända sig hela tiden åla, spraka och inte ligga stilla haha. Fick syn på Bvc tantens strumpa och skulle ta den hahaha. Herregud! Denna kille kan inte va stilla. Så de blev inte så mycket massage hehe. Torsdagen åkte jag på något skit igen. Hade riktigt ont i bihålorna och öronen. Så när Tobbe kom hem från jobb va de bara att gå in och lägga sig och jag sov nästan bort hela kvällen. Idag mår jag mycket bättre. Håller på med stor städningen och ska tvätta några maskiner tvätt. Imorgon är det kräftskiva hos mormor. Ser fram emot de :-D 

Liaz ligger här bredvid och nannar så istället för att dammsuga nu så tror jag att jag lägger mig bredvid och försöker själv få lite sömn :-) 

Min glada lille kille. <3 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Liaz är såå söt!! :) jag behöver oxå dammsuga men fastnade i soffan medans Loke sover :p

Svar: Tack så mycket :-) detsamma om lille Loke han e ju bara så himla go :-D
Här blev de bara dammsugat halva lägenheten sen krachade dammsugaren så fick gå med sopkvast hela lägenheten hahaha så nu får jag investera en ny dammsugare,, typiskt haha
Zobeideh Farazdaghi

2014-09-05 @ 10:08:36 ? http://minaljusadrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: