Avkoppling

Måndag 05 Maj, 2014 - 14:53
Nu har Liaz äntligen somnat. Hade en lugn morgon med massa bus sen när pappan kom hem så promenerade vi bort till ica och hämta parasollet som kom idag till vagnen. Sitter helt perfa och funkar skit bra ;) Så nu förhoppningsvis blir det inte mer sol in i Liaz ögon när han ligger i vagnen. Vi har annars använt filt men blåser det så flyger den ju bara bort så duktigt störigt. 
 
Så nu är vi hemma i alla fall och han sover och då passar jag på att sitta vid datorn vilket aldrig händer längre hehe. Har beställt hem Liaz kläder som han ska ha efter kyrkan. det blev dem ljusa kläderna. Så nu hoppas jag de passar. Har även suttit och kollat på hans doppresent. Lite osäker på om jag ska beställa den grejen jag tänkt eller jag ska fortsätta kolla vidare innan jag beställer den. Vi får se, de va i alla fall snabb leverans på den. Sen ska jag även hinna ta ett stort porträtt på han i dopklänningen så vi får bilden innan dopet. Kanske ska passa på ikväll efter han e nybadad. Shit tiden bara rusar iväg. Skulle även fixa en önskelista till han eftersom där e en del som frågat och jag har ju absolut ingen aning om va han "önskar" sig. Svårt detta. 
Det e nu när man sätter sig i lugn och ro som man inser att tiden bara rusar iväg och tiden räcker knappt till hehe. 
 
Jag vet som tur e va jag ska ha på mig. Blir kavaj och byxa ska bara köpa en skjorta som jag kan ha under kavajen. Mina andra skjortor e fortfarande försmå efter graviditetskilonona.
 
Det blev dessa kläderna. Han kommer ju bli riktigt grann i de ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: