Tankar

Torsdag 26 Juni, 2014 - 07:20
Något jag tänkt på är hur folk gillar att skrämma upp andra eller skrämma upp vet jag inte om jag ska kalla de men dem har mycket negativt att säga. Som ex när du får barn så kommer du knappt hinna ta hand om dig själv, knappt ha tid för en dusch eller frukost eller städning. Ja jag kan fortsätta!

Då undrar jag lite va folk gör eftersom dem inte har tid till dessa saker? Liaz har haft kolik men jag har ändå alltid fått i mig frukost jag har aldrig behövt skjuta på städningen visst att de e lite mer röra men inte kaos jag hinner laga mat duscha. Ja you name it.!

Jag förstår inte varför folk är så glada för att skrämma upp varandra. Samma sak som när jag va nära på att bli igångsatt så va folk väldigt kvicka med att prata om allt de negativa. Man bara okej tack lixom! 
Varför har man så svårt för att prata om de positiva?
Alla är vi olika och vi alla uppleva allt olika!

Sluta dela med er en massa negativt och försök få in de positiva oxå lite!

Värt att tänka på kanske?




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag håller med dig! Alla skrämde mig så men jag tycker inte alls det varit så jobbigt. Jag tror det har med inställningen att göra. Om man tror att semester och mammaledig är samma sak kan det ju bli lite jobbigt ;) det är ju vad man gör det till men jag går runt med rena kläder, hunnit borsta tänderna och rätt pigg ;)

Svar: Precis. Så e de här med :-)
Zobeideh Farazdaghi

2014-06-26 @ 09:59:08 ? http://minaljusadrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: