17 Juni

Tisdag 17 Juni, 2014 - 14:33
Herregud va dagarna springer iväg. Och tänk att de e midsommar på fredag! 
Helgen va fullspäckad där vi bland annat va och fika hos svärmor och svärfar sen åkte vi till Lund på söndagen där vi bjöds på middag hos min pappa som senare slutade med brännboll. Hur kul som helst! Har nog inte spelat brännboll på evigheter haha.

Måndagen va lugn, liaz och jag va ute på en promenad och mös i solen med lite glass eller ja jag käka glass haha. Helt underbart väder hade vi även idag men idag har vi bara kört en hemmadag. Fick fika besök av Therese med familj. Nu sover liaz och jag tar de lugnt. Ska snart börja med middagen som tar sin lilla tid innan pappan i huset kommer hem. :)

Min lilla gosse börjar bli så duktig. Han e verkligen snabb med utvecklingen. Vilket kan både va positivt och negativt. Tiden går ju för fort han va nyss så liten och typ bara låg och sprattla. Nu pratar och skrattar han med en, han försöker greppa, han försöker resa sig när han ligger. Han vill absolut inte ligga längre mer än när han ska sova. 
Han e så duktig min lille gosse.
Nästa vecka blir denna gosse hela 3 månader. Gud va tiden går
<3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: