Dålig?

Onsdag 15 Januari, 2014 - 17:37
Ush vilken dag jag haft. Vill bara att dagen ska vara över! Så illa e de.
Va pigg och mådde bra när jag vakna och huvudvärken va väck. Sen rätt som de e så vänder de och jag mår skit. Hela jag börjar typ koka, svetten bara rinner och all energi töms ur kroppen. Känns som de kanske kunde va lågt blodtryck eller de kanske e högt man mår skit av? Ja något av de. Så har legat här i soffan med täcke och allt och inte rört mig ur fläcken. Va faktiskt så pass illa så jag tänkte faktiskt åka upp till sjukhuset. Men nu börjar de lugna sig. Tror jag. Kommer de tillbaka så åker jag nog in. Och de gör jag mest för att kolla så de inte e något med bebis. Men han har rört sig och hållit igång där inne i alla fall. Men vi får se blir jag så dålig igen så jag inte kan stå på benen så blir de nog sjukan för de va riktigt obehagligt. Hade balkong och fläkt och allt igång här. Så kommer spendera resten av kvällen nu med mitt täcke ch kudde i soffan. Och hoppas på att jag blir bättre och bättre för var timme som går. 

Hoppas ni andra har en roligare dag än va jag har :(

Täcke vindruvor och how i meet your  mother. Nice! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: