12 januari

Söndag 12 Januari, 2014 - 12:54
Ligger som vanligt och slappar i soffan, ska snart klä på mig och platta håret. Sen blir de iväg på kalas för lille Theo som fyller hela 4 år :-) 

Hoppas bara min huvudvärk släpper innan dess. Har känt av de hela dagen idag så hoppas de inte bryter ut mer. 
Igår hade jag oxå ännu en jobbig dag. Vaknade pigg. Jag och svärmor stack till maxi och handla och när jag skulle lämna henne följde jag och  Tobbe med upp på en kaffe. Sen när man skulle hemåt kände jag bara sån enorm trötthet som bara flög på. Så jag låg hela dagen igår. Ingen kraft till att göra ett skit. Vete tusan va som slog i. Skit jobbigt att ha såna dagar. Man vågar inte planera något för rätt som de e så mår jag skit. 
Men men inte många veckor kvar som sagt och lillen håller full rulle hela tiden nu mera. Man känner av varje rörelse nu. De minsta lilla han rör sig märker jag :) allt e mysigt förutom när hans sparkar prickar revbenen hehe. 

Nä nu får jag se till att vila huvudet lite. Ska iväg om 2 timmar så har lite tid på mig att hämta upp nya krafter :)

Idag tittar även solen fram. Minns inte sist den va framme haha :) skönt är det ;-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: